fredag 4 november 2011

Betesfisk på G!


Ja, nu är det inte många dagar innan jag gör mitt livs fångst! Tanken är att jag ska bli pappa den 14:e November men vi får se när den lille tittar ut. Ännu en tanke är att vi ska hämta hem lite nya fräsha betesfiskar inför höstens fiske i kuståarna.

Vi åker ner om ca en vecka, mer eller mindre. Pratade med fiskarna och dom såg inte betesfisken som något problem att fixa, det var gott om betesfisk inne. 200 stora feta 25+ mört är redan upptagna och jag ska beställa ett helt gäng till.

Anledningen till att jag skriver detta inlägget är för att jag tänkte kolla av med er läsare för att se om det eventuellt var så att någon ville ha hem lite betesfisk till höstfisket.

Såhär ser det ut, du måste göra en beställning om minst 50st betesfisk. Storlekarna som kommer finnas samt priser är:

Angelmört, 10-15cm: 5:- stycket
Mellanmört, 15-23cm: 5.50:- stycket
Stor mört, 23 och uppåt: 6.25:- stycket

Så är du intresserad och behöver ha hem lite betefisk. Hör av dig absolut snarast!

Kim, 0708353050 är mitt nummer! Skitfiske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Anonyma inlägg som ej avslutas med ditt namn kommer ej att besvaras/publiceras. / Team Pike Hard