söndag 24 april 2011

Shitty!

Jaoo! Det har inte blivit så mycket fiske sista veckan, ibland händer det att vi är ute utan att skriva om att vi varit iväg. Vi ska försöka bli lite bättre på det. Det händer lite grejer här och vart, jag håller på och renoverar hemma, rivit ut gillestugan för att dela av halva och sedan göra ett fiskerum där nere. Linus håller på och renoverar sin nya lägenhet så det tar såklart en del tid och ibland får man priotera andra saker framför fisket, så enkelt är det! Men fisket kvarstår även nästa vecka!

Det kommer bli mer bloggande framöver, en hel del fiske står på menyn däribland tävlingen i Sportfish Masters i Västervik som vi självklart deltar i!

Två små prylar som har hänt rent ekonomiskt är att vi inhandlade oss en nybegagnad båtmotor, en Honda 4-takt 5hk till vår alubåt. Just nu står vi utan större båt så det blir att fara omkring med alubåten även på lite större vatten nu. Men det funkar, vi har provat!

Jag sålde även min 30-kärra igår, på ett vis förbaskat tråkigt, bästa 30-kärran jag någonsin haft/sett så det var lite trist, men den tog mycket plats och jag hade inte längre någon användning för den!

Vi hörs vidare! // Ahlqvist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Anonyma inlägg som ej avslutas med ditt namn kommer ej att besvaras/publiceras. / Team Pike Hard