onsdag 8 maj 2013

TEST AV NYA PRYLAR

Idag smet jag iväg, helt på eget bevåg (utan kim) för att testa lite nya prylar.
Jag har ju lyckats köpa på mej nytt spö, ny rulle och ett gäng intressanta beten under vintern.

SPÖ--SG MP PRO 9´
RULLE--OKUMA TRIO 40. En mycket stabil och skön bit som kommer göra sej bra som min andra-rulle

Det tog nog bara 5 kast innan det smög dej på en bastant bit. Hon kysste mitt bete och skickar upp det till ytan, blottar sin buk och försvann ner i det okända. Av det jag kunde se så var det en fisk jag verkligen ville kriga mer med. men men.

hopp och häpp, sluta hänga läpp. 

Det såg ut att kunna bli en bra dag.
Jag hade väldigt mycket kontakt idag men huggen var på tok för blygsamma och min mothuggs-muskel var lite ringrostig.

Jag lyckades lura upp 5 gröna bönor tot, (bara smått) men blev kontaktad av betydligt fler och större. var bara iväg knappt 3 timmar.

Det får snart bli ett nytt pass, med förhoppningsvis bättre resultat.

skitfiske på er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Anonyma inlägg som ej avslutas med ditt namn kommer ej att besvaras/publiceras. / Team Pike Hard