tisdag 21 februari 2012

Ismetepass

La ett ismetepass idag, körde en förmiddags "Cityfiske". Tänkte att vafan, vi ger Blackpool en chans. Har gjort det en gång varje vinter de sista åren och så skulle det bli även iår. Skillnaden på iår och tidigare år är att jag aldrig har fått en gädda på ismete i pölen. Det fick jag dock idag, tyvärr var inte gäddan större än mörten jag använder, på riktigt.. Sjukt liten gädda och min mört på ca 27cm hängde på ena kroken och gäddan på den andra.

Jag drog dock bom på en fisk runt ca 5 pannor. Gjorde inte så mkt, skönt att komma ut.

Nu är våren påväg, hoppas att den är borta till Pike Tracker Challenge i slutet av Mars. :-)

Mer än så hade jag inte tänkt att skriva, får se om isen smälter bort helt eller om man hinner ut på några fler pass.

Houdie Houdie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Anonyma inlägg som ej avslutas med ditt namn kommer ej att besvaras/publiceras. / Team Pike Hard